google

Google

Google

2012年9月17日星期一

陳鈺芸面紅紅欣賞R.X口技才華

陳鈺芸面紅紅欣賞R.X口技才華
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=4051
http://starphoto.freebbs.tw/viewthread.php?tid=9411

香港創作歌手陳鈺芸(JuJu) 與beatboxer 黃浩邦 R.X日前以好友檔一起出席「好時侯」酒香奶油發佈會活動,即場試食不同味道的酒精奶油及紅酒,還現場Jam 歌帶動派對氣氛。

吃了酒精食品和喝了紅酒便有點面紅的JuJu被問及酒量如何,她說:「在美國讀書時有一個開酒吧既男友,佢好鐘意成日調酒然後叫我試味比意見。所以以前酒量都唔錯,但返到嚟香港好少飲酒,依家酒量真係麻麻,所以唔飲烈酒,但仍鐘意食晚餐時飲紅酒。」

JuJu 與R.X 近期經常孖住出席活動,又被報紙影到雙雙到海灘游水,互塗太陽油,被問及二人是否正在拍拖,二人傻笑當回答了。R.X補充:「大家在音樂上認識而成為好朋友,我地好支持同欣賞大家。」JuJu 也表示很欣賞R.X 的beatbox 口技才華,她指自己年齡比R.X大幾年,如果拍拖一定比人話姊弟戀!並表示說雖然年齡唔係問題,但自己希望找到一個成熟男人拍拖。被問是否指R.X 唔成熟?JuJu即答:「R.X既beatbox 技術非常成熟!」









沒有留言:

發佈留言