google

Google

Google

2012年9月18日星期二

JuJu到澳洲蒙面祼曬

JuJu到澳洲蒙面祼曬


唱作歌手陳鈺芸 (JuJu)  日前在旺角以代言人身份舉行天使季刊創刊號代言人簽名會,現場人山人海,有過半百粉絲在店外一早守候簽名活動。同場還有美女組合 MVG 成員Toby、Sherry、Ivy, 及歌手張苡澂 ( Venus) 出席支持。

一身古銅膚色,身上有明顯泳衣印的JuJu 身穿鮮橙色性感連身裙非常搶眼。被問及為何曬到有明顯泳衣印,JuJu 說:「我呢排成日出海玩帆船,塗咗好多太陽油但後來先知朋友比我用個隻係tanning 太陽油,比人整估咗,激死我!不過都唔怪得人,係自己無睇清楚既。」

JuJu 近日收獲澳洲電影公司睇中,成為新動作片女主角,在片中會做女殺手,十月到澳洲開拍。JuJu 更自爆在澳洲的時候必會找時間到當地著名的祼體沙灘,曬走個泳衣印。被問及怕不怕被人影到?JuJu 笑說:「天體沙灘係外國,特別係澳洲好普遍,加上鬼妺D 身材正好多,所以應該唔會特別吸引到人影我啦。或到時會好似龍小菌咁蒙住面先去祼曬,一定唔會比人認到!」









沒有留言:

發佈留言