google

Google

Google

2012年6月20日星期三

JuJu請美國Rapper食檸檬

JuJu請美國Rapper食檸檬


創作歌手陳鈺芸 (JuJu)  早前到內地與美國黑人歌手 Da Les 合作擔任Da Les 新歌 MV 女主角,更大顯身手,教Da Les 打雙節棍和被讚好功夫。

Da Les 表示一向也覺得中國女仔好有吸引力,所以特別要求公司讓他到中國拍新歌 "Incredible" 既MV。Da Les 說:「第一次見到JuJu既相已經覺得佢好靚女,見到佢真人係度打功夫耍雙節棍就更加眼前一亮, Incredible!」Da Les 也透露將會向公司提出邀請JuJu 一起合作新歌。

JuJu 也表示與Da Les 拍攝得很開心,覺得Da Les 好識氹女仔。被問及與Da Les 有沒有機會發展,JuJu說:「有!一定有機會一齊合作發展音樂!(發展成情侶呢?)大家都係啱啱識,做朋友了解下先。佢都有主動約我拍完MV  個晚出去飲野,但太夜啦,又好累,所以Say 咗No。佢比咗佢電話我,大家都有whatsapp 聯絡,佢話下個月會再飛嚟香港約我食飯。」













沒有留言:

發佈留言