google

Google

Google

2012年6月25日星期一

打女JuJu爆缸險破相

打女JuJu爆缸險破相
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=1620
http://starphoto.freebbs.tw/viewthread.php?tid=7679



由歌手變打女進軍外國電影的香港藝人陳鈺芸 (JuJu)  正為年尾開拍的功夫片作準備,在南海進行密集式功夫兵器訓練期間與武師對練時反應不及眼角中招血賤半臉。

JuJu 表示傷口比較深所以留咗好多血,本來教練說可能要縫針,但她堅持冰敷止血,幸好半小時後終於止血。雖然止了血,但也有可能留疤,JuJu樂觀地說:「我係打女,受傷一定會,我唔怕痛。希望唔會留疤痕,但如果有都係一條打女既疤痕。」

止血後JuJu 貼着膠布繼續練武,一班武師見JuJu 如此捱得也封她為第二個楊紫瓊。











沒有留言:

發佈留言