google

Google

Google

2012年6月14日星期四

JuJu豪包別墅修練功夫

JuJu豪包別墅修練功夫
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=1073
http://starphoto.freebbs.tw/viewthread.php?tid=7228



新一代打女陳鈺芸(JuJu)日前到麗江拍攝特輯後,愛上麗江唔願走,自掏荷包把旅程延長多一週。JuJu特意在麗江入住五千多元一晚的六星級Pullman渡假酒店內的獨立式別墅,用來靜心修練功夫和渡假。

問到JuJu麗江有何吸引她延長旅程,她說:「我未見過一個咁古色古鄉既地方,四週圍都係同樣嘅瓦片屋,好似返咗古代中國咁,又或者去到一個古代景既片場咁。令我唸到好多古裝片既武打場面!所以我決定留多一個禮拜係果度閉門練功夫,為年中既功夫片拍攝開始做準備。我每朝八點就起牀係自己既私家花園對住座玉龍雪山練雙節棍同功夫,好有武俠feel, 然後下午係spa 做唔同既treatment,真係一個好正既trip!」

由於麗江空氣較乾燥,JuJu自爆每天都在渡假別墅內的私人大浴江浸牛奶浴滋潤肌膚。返到香港仲比好多男性朋友讚皮膚白咗又靚咗。










沒有留言:

發佈留言