google

Google

Google

2012年8月22日星期三

JuJu李小龍上身擊退色狼

JuJu李小龍上身擊退色狼


日前香港武打女星陳鈺芸(JuJu) ,與國際詠春拳大師鄭忠及陳玉書太平紳士在福建長樂出席福建傳統詠春拳第三批福建省非物質文化遺產三週年紀念日活動。拍攝內地功夫片《詠春小龍》時在片塲拜鄭忠大師為師父的JuJu在當日活動上更以傳統詠春拳第八代指字輩的女弟子代表身分現場表演雙節棍和小念頭,被觀眾稱她為女李小龍,贏得陣陣掌聲,還獲師父師兄們送上紅玫瑰, 非常威水!

擁有一身結實身型的JuJu被問及有沒有嚇怕男性朋友,JuJu笑說:「應該無,我身邊其實男性朋友多D,可能我個性比較爽直,加上好多男仔鍾意做既野我都鐘意,好似揸車、打拳、砌模型等等,我同男性朋友通常都有好多話題。」JuJu也表示練詠春除了可能以訓練耐性和修養,對女性自衛和反應更是最有用:「一個月前我係旺角行街既時候比一個色狼借意越行越近然後想用手臂掃過我的胸部,當我留意到佢有所行動,我就立即出手推走佢同大叫,佢嚇到另轉身狂走。需然捉唔到佢,但起碼制止到佢非禮我。有好多女仔遇到呢D情況會唔知道點算好又唔咁出聲,助長咗呢D色狼繼續非禮女仔。所以女仔一定要識保護自己!」










沒有留言:

發佈留言