google

Google

Google

2012年8月27日星期一

陳鈺芸力勸毒駕朋友戒毒

陳鈺芸力勸毒駕朋友戒毒
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=2692
http://starphoto.freebbs.tw/viewthread.php?tid=8466



為支持6.26 國際全城禁毒日,一直熱衷於社區公益的香港女歌手陳鈺芸(JuJu) 與香港禁毒青年團一起策劃及合辦了活著就是美麗 禁毒大使選舉活動慶祝及宣傳禁毒訊息給青少年及社區。活動當日還得到年輕公職王陳嘉華 ,國際導演司徒永華, 2011十大傑出青年 趙傑文等名人出席支持。

在美國讀大學的JuJu 說:「讀書既時候都見到有同學因為受到引誘去吸毒,結果讀書唔成,仲差D 因為毒駕無咗條命,見到佢依家無咗對腳先決心去戒毒真係登佢唔底,如果佢早D 肯聽我地話唔吸毒,依家就唔會殘廢。」被問及如何令青少年能抵抗誘惑,JuJu 表示:「其實好多年輕人都知道吸毒係唔好,但未必諗到會導致自己尿頻、性無能、脫髮等問題,如果佢地知道呢D 後果一定唔會吸毒啦!邊個年青人想咁?」







沒有留言:

發佈留言