google

Google

Google

2016年7月27日星期三

胡琳於「歌詞大師盧國沾作品演唱會」獻唱<今生無悔>

胡琳於「歌詞大師盧國沾作品演唱會」獻唱<今生無悔>
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
前晚 (星期五) 2016年7月22日紅磡體育館舉行頭場 「歌詞大師盧國沾作品演唱會」,胡琳亦是當晚表演嘉賓之一。
 
當晚胡琳與麥潔文合唱之外,亦獨唱<今生無悔>一曲,此曲對沾SIR有特別意義,原來當年盧國沾曾在醫院昏迷,幸而電視播出此曲,沾SIR開始甦醒。當胡琳得知此曲有特別意義時,令她覺得特別緊張:「我翻唱過好多唔同巨星嘅作品,唔知點解今次真係好緊張,可能因為呢首歌對沾SIR真係好有意義,我唔想有任何失準,所以對自己要求好高!之前一晚我都訓得唔好,一上到台其實我都震晒,不過都順利完成,希望沾SIR滿意我嘅表現!」
 

胡琳感謝新公司幫她接洽今次演出,有幸與不同年代的唱家班同台合作,「一簽左理想天映之後,銳哥就幫接左呢個JOB,哈!我個時以為銳哥要考我牌啊!一黎就安排咁有份量嘅演出,嚇死我咩,不過我唔驚架,仲同銳哥講,接多多都唔怕!」





沒有留言:

發佈留言