google

Google

Google

2019年9月30日星期一

幸福溫碧霞在美國慶祝正日(7月30日)生日

幸福溫碧霞在美國慶祝正日(7月30日)生日
老公秘密製造浪漫送巨鑽及鮮花  囝囝送香吻
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
幸福溫碧霞(Irene)與老公Kenny正身在美國洛杉磯陪囝囝Xavier放暑假,昨日(7月30日)是Irene正日生日,一家三口齊齊為Irene慶祝生日,Kenny神秘地安排了連串浪漫驚喜送給Irene,首先與囝囝夾計秘密訂了一間望海的餐廳共晉浪漫燭光晚餐,再在晚餐途中突然送上預先秘密收藏的一大束鮮花,正當Irene已冧到暈浪之際,Kenny再突然送上一隻巨鑽戒指,氹得太太Irene非常開心。
 

Irene一臉幸福又感動說:「好感謝Kenny同囝囝特登秘密安排呢餐生日飯,我地三個一家人一齊走過好多開心日子,真係好感恩一路有他們陪著我。(老公所送的巨鑽有幾多卡?)哈哈,我冇問呀,幾多卡都好,對我最大意義係有他們父子陪著我慶祝,就算冇任何禮物我都咁開心。(囝囝呢,送咗乜嘢禮物?)香吻!囝囝送咗一個好溫馨Kiss,哈哈!其實他們送乜嘢都沒所謂,最緊要大家在一起在美國度過,這是我最好的生日禮物。」














沒有留言:

發佈留言