google

Google

Google

2014年10月24日星期五

樂壇小天后G.E.M. 鄧紫棋 化身祼妝專家

樂壇小天后G.E.M. 鄧紫棋 化身祼妝專家
拍攝Maybelline純礦物BB 及CC Cream最新廣告
同時宣佈G.E.M. 正式擔任Maybelline大中華區代言人
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
[2014年10月22日] 正在舉行巡迴演唱會的鄧紫棋 (G.E.M.) ,日前以Maybelline New York品牌代言人身分為皇牌產品純礦物BB 及CC Cream 拍攝產品廣告,更是G.E.M.首次以Maybelline大中華區代言人身分的拍攝!全球銷量冠軍的彩妝品牌Maybelline New York,不斷為市場設計及提供最合適及切合市場需要的彩妝產品,更不斷推出切合亞洲女士的新產品。為配合廣告概念,G.E.M.穿上半透視的氣質白裙,化身祼妝專家,以表達產品能同時帶給肌膚透薄、自然的亮澤祼妝。
 
 
G.E.M. 化身祼妝專家 教授祼妝密碼1:1
已經是第三年與Maybelline 合作的G.E.M.表示:「即時平日不用工作,我也會以BB 同CC Cream打底。因為有coverage又可以當防曬,最重要係夠透薄。今次好開心係以祼妝專家身分拍廣告,我對自己嘅底妝都幾有要求。而平時我最鐘意用埋CC Cream,我嘅秘訣就係用1比1比例mix埋BB同CC Cream用。皮膚就會即刻亮白咗同保濕咗!」G.E.M.又說:「CC Cream就好似spot light咁,會幫你打燈。而BB Cream就好似柔焦鏡咁,幫你blur out 面上瑕疵!好似我咁mix住用,就可以隨時隨地咁自拍啦。」
 
 
與品牌一起成長 帶領彩妝新境界
G.E.M.穿上由造型師為度身訂造的透視白裙,配合亮澤健康裸妝,更顯清新。G.E.M.的專業態度,不時與在場拍攝團隊討論,希望為新產品拍攝出最佳的效果。「平日在舞台上嘅我character好出,今次拍攝show到我清新一面,但又好stylish,希望大家會鐘意!」G.E.M.更表示:「原來唔經唔覺已經同Maybelline合作咗三年,當中大家都合作得好愉快!呢個係我由細到而家都好鐘意,而且會日日用嘅牌子,真係好榮幸!希望大家會繼續支持我同Maybelline!」
 
Maybelline  與G.E.M. 將攜手為大家帶領彩妝至更無畏創新的境界,打造全新彩妝標準。

Maybe she born with it, maybe it’s Maybelline. 





沒有留言:

發佈留言