google

Google

Google

2013年12月27日星期五

JuJu機場失行李險誤新書發佈會

JuJu機場失行李險誤新書發佈會
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
能文能武的歌手陳鈺芸JuJu昨日從保加利亞返香港出席自己新書《點菜英文》發佈會,獲一班圈內好友,包括白健恩、Mark Ryan、張苡澂、李明憲等到場支持。
 
表現得心事從從的JuJu原來兩小時前才回港,行李遺失了,可能滯留於莫斯科,導致已準備好出席發佈會的裙、鞋及所有用品都全失。在徬徨中幸獲同事及好友借衫及找化妝師幫JuJu極速裝身,才趕及出席活動。
 
JuJu說:「係保加利亞打完世界跆拳道賽回程時可能係莫斯科轉機時遺失咗我地成隊香港代表隊既行李。真係好唔開心,因為有好多寶貴物品同所有今次比賽既記念品係行李度,就算有旅遊保險賠都買唔返。」JuJu 更表示自己現在有了行李寄倉恐懼症,今天要到韓國出席富川奇幻電影節的她,不敢再寄行李,寧願帶少點物品外遊。
 
JuJu在新書發佈會雖然心情麻麻,但幸好有一班好友支持JuJu,而其中白健恩更預備了一份心意禮物賀JuJu新書大買,非常有心!而張苡澂及李明憲則與JuJu 玩Cream, JuJu在各好友支持下也展露出開心笑容。





 

沒有留言:

發佈留言