google

Google

Google

2016年3月25日星期五

JuJu美國挑戰 600磅相撲手

JuJu美國挑戰 600磅相撲手
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 

武打女星陳鈺芸(JuJu)正在荷里活為美劇試鏡兼進修演技及動作特技。醉心功夫的JuJu在朋友介紹下認識了非常索凸務2 (Zoolander 2)中日本男星—史上最重的相撲手山本山龍 (Yama)。兩位武林中人一會面,相撲館內的學員便爭相拍照。JuJu在Yama身邊恍如小矮人,但她一點也沒退縮,還扎好馬與近600磅的Yama下戰書!JuJu笑說:「佢真係好似個巨人咁!佢重我6倍!喺我遇過最難應付既對手!特別係相撲館場地,我又唔可以出拳腳, 唯有出盡全力去推佢,但佢郁都無郁過!」第一次打相撲的JuJu 雖然應付唔到Yama, 但對其他學員時則沒有難度,還多次配合了一些泰拳頸摔方法制服比她高大的女學員,並即時被Yama所屬的相撲館邀請代表該館出戰五月份在洛杉磯舉行的相撲比賽女子賽事。JuJu表示可惜四月份便要回香港拍攝新戲,所以唯有婉拒。








沒有留言:

發佈留言