google

Google

Google

2017年10月11日星期三

劉麗萍與仔女及男友麥德羅遊日本

劉麗萍與仔女及男友麥德羅遊日本
拉隊到大阪Big Echo唱K
大玩和服風遊寺廟
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
Big Echo i-Box及帝皇娛樂老闆劉麗萍(Apple姐)與男友麥德羅(Robert)雖然下年至結婚,但Robert早已融入Apple姐家中,早前Apple姐與細女Sara及男友Robert到日本探望在日本讀書的細仔Kenji及在日本工作的大女Sari,並順道到京都及大阪旅行享受家庭樂,一「家」五口仲玩和服風,在當地租借和服着足全日四圍觀光遊覽,似足日本人穿上和服參觀寺廟及遊公園,十分好玩。
 
除咗玩和服風外,他們並去了環球片場玩,就快60歲的Robert成個大細路咁同Apple姐兩位女兒及細仔一齊玩機動遊戲,仲大叫好玩。去年Apple姐東山復出在旺角重開Big Echo i-Box,最近再在銅鑼灣開分店,未夠一年內連開兩間Big Echo i-Box的Apple姐,遊日本期間特登幫襯大阪的Big Echo卡拉ok,並影相留念及唱k。
 

Apple姐表示好多年冇去過日本的Big Echo,今次突然好想去玩下,感覺好親切,她並表示今次到日本主要探望細仔同大女,而一,「家」五口和服扮相似足日本人,Apple笑言:「我兩個女及細仔真係半個日本人嚟口架,她們爸爸係日本人,梗係似日本人啦,係咪好靚女靚仔呢。」













沒有留言:

發佈留言