google

Google

Google

2017年10月18日星期三

PS4《GT Sport》無限極速活動

PS4《GT Sport》無限極速活動
Super Girls 化身長腿女學神  《GT Sport》台上一展賽車英姿
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
【香港‧2017年10月11日】為慶祝PS4™殿堂級賽車遊戲《GT Sport》將於10月17日正式發售,Sony Interactive Entertainment Hong Kong Limited (SIEH)今日(10月11日)於apm舉行「PS4™《GT Sport》無限極速活動」。 SIEH特意邀請人氣女子組合Super Girls以長腿賽車女學神造型現身站台宣傳,並向著名香港賽車手李英健拜師學藝,現場由隊長Aka擔任評述,四位隊員 李靜儀(Heidi)、吳嘉熙(Cheronna)、陳穎欣(Yanny)及蔡明芳(Jessica)分別坐上《GT Sport》駕駛艙進行鬥車大比拼,爭奪女車神寶座。 最終由沒有車牌的Cheronna 獲得第一名。
賽後訪問中Cheronna表示自己沒有車牌,所以比賽期間瘋狂加油橫衝直撞,被問及平時是否都由男友開車接送,她笑稱﹕「男友都有,都會坐下的士、小巴之類。」記者再追問有否在車廂內進行過「越軌」行為,Cheronna 講笑表示﹕「喺車廂放屁囉,都係人之常情啫。」

另外,擁有車牌一年多的Heidi被問到平常駕車有沒有試過「炒車」時表示﹕「Touchwood好彩無試過,平時揸車都係好慢,多數行40至50(公里) ,同埋多數都係夜晚無乜人先揸車,最快嘅大直路都係行70至80左右。」被問及是否多數由「兵」揸車接載,Heidi表示﹕「我都想﹗」最近Heidi到台灣一個月拍攝電影,對於首次擔任女主角,Heidi表示壓力前所未有﹕「覺得自己好多嘢都鬱住咁,好想收埋自己。都有同公司反映壓力大,睇下有冇需要睇下醫生。」站在身旁的Aka表示﹕「Heidi 好鍾意食嘢,會同佢食多啲好嘢減壓。」Yanny則表示面對壓力會同身邊的好姊妹傾訴。






沒有留言:

發佈留言