google

Google

Google

2017年8月10日星期四

溫碧霞心情靚靚在三亞曬火辣泳裝

溫碧霞心情靚靚在三亞曬火辣泳裝
工作人員秘密補祝生日送驚喜
三大生日願望通通實現……
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
溫碧霞(Irene)不單止是不老女神,更是幸福女神。剛剛在美國度過了51歲生日的她,日前由美國返港後,前日(8月5日)隨即又飛往海南島三亞出席商演,雖然已經過了她的7月30日正日生日,但隨行的幾位工作人員昨晚(8月6日)秘密為她安排了豐富晚宴補祝生日,當大家捧出生日旦糕唱生日歌時,Irene驚喜又感動,開心表示完全估唔到大家仲會為她補祝生日,她說:「今年生日實在太多驚喜,我覺得自己好幸福。」
 
目前仍身在三亞工作的Irene覺得好感恩,一直以來都好幸福,「咁多年以來,我的生日願望都實現咗,曾經生日許願,希望要一間Dream House(夢想屋),真係畀我實現咗,我依家住嗰間屋,完全就係我幻想想要的。」她續說:「因為童年住調景嶺,屋企對住大海,所以我自幼就好鍾意大自然,好鍾意海。有一年,我許願,我想要一間望海的屋,真係實現咗。」還有一個生日願望,同樣實現了,而呢個願望令她一生幸福:「我曾經生日許願,希望嫁到一個好老公,上天也畀我實現咗。」至於今年的生日願望呢?她即笑笑口說:「唔講得住!」而女神心情就大靚,並在大會安排的六星級酒店內泳池享受陽光大曬火辣泳裝,艷光四射!











 

沒有留言:

發佈留言