google

Google

Google

2012年4月8日星期日

梁奕倫、白健恩雙龍出海

梁奕倫、白健恩雙龍出海
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
http://starphoto.freebbs.tw/viewthread.php?tid=6205


梁奕倫由2月1日起正式與bma完約, 加盟新經理人公司 , 與經理人 Tiffany再續緣… 趁農曆新年, 相約白健恩(小白) 到經理人 的家拜年…梁奕倫非常識做又買蘭花又買糖果逗經理人開心…相反小白竟然兩手空空…小白被問及簽了梁奕倫這大哥哥是否擔心一哥地位不保..

小白答: 「冇有怕! 我做舞台同拍劇, 剛剛先拍完兩個廣告, 路線唔同…

反而我要向師兄學習至真! 因為師兄擅長做主持口齒伶俐又轉數快…

而我成日比人話太怕羞! 希望今年我兩師兄弟可以雙龍出海, 客戶搵師兄做主持, 而我做表現嘉賓…大家都工作順利財源滾滾!」







沒有留言:

發佈留言