google

Google

Google

2019年1月10日星期四

追溯鄭秀文的璀璨時光

追溯鄭秀文的璀璨時光
率先體驗周大福T MARK TRACE Your Glory時光之旅
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
(香港 - 2018年10月11日) 周大福 T MARK 美鑽以人生歷程為概念,打造「TRACE Your Glory時光之旅」宣傳活動,追溯每段回憶及歷程,尋找人生的耀眼光芒。配合是次主題,周大福特別邀請了天后鄭秀文(Sammi)拍攝宣傳片及出席10月16日於海港城舉行的發佈會,宣傳片將會於活動現場首播。
 
拍攝當日,Sammi以一身火紅晚裝裙,穿梭四個不同的場景,踏上追溯她光芒成就的時光之旅。品牌邀請Sammi擔任主角正因為她的歷程充分體現出因歷練而生的光芒,她內外兼備,在家庭、事業取得平衡,找到了適合自己的方向,找到了真正的自己,將品牌「TRACE Your Glory」主題精髓發揮得更淋漓盡致。透過鏡頭,Sammi的音樂(Transparent可知)、愛情(Thoughtful可頌)、信念(Truthful可信)、與經歷(Traceable可尋),與周大福 T MARK 的4Ts槪念環環緊扣,總結出歷程成就燦爛人生的寫照。
 
Sammi在片內提到如果能擁有超能力的話,她希望變成透明,這樣她便可以穿透人心,知道別人內心的需要,才能用歌去感染別人,「有咗變透明嘅能力,我就可以知道更多人嘅內心需要,睇吓點樣幫助佢哋。同埋我可以將呢種對人內心嘅理解能力,放喺我嘅歌詞入面,令到我嘅歌更加有感染力。當然我希望歌迷聽完會搵到一個新方向、一個更加正面嘅途徑去繼續自己嘅生活,變得更自信,好似鑽石咁發出光芒。」
 
對於愛情,片中提到「愛」字是一個「受」字加個「心」字,是來自Sammi的一首國語歌《愛》中的歌詞!Sammi認為處理每段關係,除了接受對方的心,同時要識得付出愛,是一種畢生學習。「我搵到佢,亦都完滿咗我自己、搵到自己。愛係連繫兩個人嘅最重要橋樑,我地兩個一直相處,日對夜對,我好開心可以影響佢,希望佢嘅運動量可以再增加多啲,人都健康啲,同埋希望倆人可以一齊去學下唔同嘅新運動啦!」
 
好多人都覺得Sammi是一個有外在美,亦有內在美,問到她怎樣做到內外兼備,她說:「要識得時刻傾聽自己嘅聲音,先可以發掘到自己最真實嘅一面,要相信自己,同埋接受自己,就係我嘅信念。」
 
說到假如有時光隧道的話,Sammi最想重回初出茅廬的那段日子,對生活充滿熱誠。而另一段難忘的回憶,正是患病的日子,「果時人生好似冇晒意思,但好彩係我身邊有好多朋友去幫我去支持我捱過呢段時間,亦因為我嘅信仰,我希望用我嘅經歷去幫助更多正喺人生低潮嘅人,等佢地知道只要經歷過呢啲人生嘅高低起跌,先會成就到一個完美嘅自己,就好似一顆鑽石一樣要經過歷練、打磨,先會發光發亮,先係真正嘅Glory。」
 
有過去有未來,問到Sammi的未來目標,她笑說現狀很好,沒有大目標。不過講講下,目標又回到與靚有關:「冇長遠目標但有短期目標!我最想做多啲運動,除左身體健康之外,仲可以令線條靚啲,咁著衫就靚啲嘞!」







 

沒有留言:

發佈留言