google

Google

Google

2019年1月21日星期一

楊千嬅再次為澳洲健康品牌Swisse拍攝全新電視廣告

楊千嬅再次為澳洲健康品牌Swisse拍攝全新電視廣告
彈滑靚肌無懼高清近鏡 拍攝現場曬開工三寶
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
香港,2018年10月19日-澳洲No.1保健食品及維他命品牌* Swisse繼2017年首次合作後,早前再次邀得楊千嬅為Swisse全新產品Hair Skin Nails血橙精華飲拍攝電視廣告,體驗來自意大利西西利火山區的天然力量。
 
千嬅由內靚到外  全靠Swisse維他命
百忙之中抽空拍攝廣告的千嬅,甫到達拍攝場地便向在場工作人員展現其招牌笑容,親和力十足的她迅速進入狀態,即使當日於清晨開始拍攝亦未見疲態,更盡顯專業水準。是次拍攝以自然為題,千嬅以純白off shoulder造型於鏡頭前展現其彈滑靚肌。再次為Swisse拍攝廣告,千嬅表示非常開心,更坦言全靠Swisse的支持,才讓她由內靚到外,「鏡頭前嘅我經常以不同造型示人,以前上妝或整頭前都要花多啲時間用各種護膚品同護髮產品打底。自從成為Swisse代言人,對維他命多咗認識,食咗一段時間後,慢慢覺得皮膚好咗、髮質又靚咗,連指甲都冇以前咁脆弱,令我由身體內靚出嚟!」千嬅更謂:「老公都話我氣息好咗,所以而家佢都跟我一齊食Swisse!」
 
開工帶齊三寶  全天候keep住靚樣
今次為品牌拍廣告,千嬅更大方分享了她的開工三寶,「開工我一定會帶齊三樣法寶,就係導演櫈、風扇同Swisse。而家開工前我就會將Swisse呢枝血橙精華飲溝梳打水飲,好味之餘仲有抗氧化功效,咁就可以keep住靚喇!」
 
這輯由楊千嬅出演的Swisse血橙精華飲廣告將於本月起,於各大宣傳渠道發放,品牌更將於10月24至28日於九龍塘又一城舉行宣傳活動,並邀得楊千嬅擔任10月25日開幕活動嘉賓。
 
 

*根據IRI MarketEdge, 維他命與保健品數據分析截至2018年6月24日的每元銷售金額數據計算(MAT, 澳洲藥房及日用品商店類別)





沒有留言:

發佈留言