google

Google

Google

2019年1月26日星期六

陳鈺芸加國遇地震城市變霧都 滯留機場等運到

陳鈺芸加國遇地震城市變霧都 滯留機場等運到
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 

正在溫哥華拍攝武打美劇《Wu Assassins 》的香港武打女星陳鈺芸(JuJu)前兩日(10月21-22日)趁放假數天由溫哥華飛往維多利亞旅行,吃生蠔、嘆英式下午茶和看紅葉。當地周日(10月21日)晚上發生三次強烈地震,震級在6.5級到6.8級之間。JuJu表示地震發生時正在酒店房間內浸按摩池,所以即使有輕微震盪也沒有感覺到。JuJu說:「早上醒來收到很多朋友發短訊問後,才知道晚上發生了地震。雖然沒有被地震影響,但早上遇上超級大霧,能見度只有數十米,早上所有飛機。我買咗搭下午十二點半嘅水上飛機,有一半機會會被取消。都有啲擔心,因為如果搭唔到呢班機我就會趕唔切返溫哥華拍戲。唯有早啲去水上飛機碼頭等消息,結果延遲咗一個鐘頭先可以順利上到機。真係好好彩!」JuJu表示乘搭水上飛機回溫哥華時遇到人生未見過嘅奇景,整個海面被濃霧籠罩着,水上飛機在霧上飛行,但在霧上一片晴朗的藍天。JuJu說:「飛近溫哥華的時候見到啲霧在散走中,半個溫哥華市區一邊晴天一邊大霧,好奇幻!」












沒有留言:

發佈留言