google

Google

Google

2012年7月21日星期六

陳鈺芸與男友全裸激發創作靈感

陳鈺芸與男友全裸激發創作靈感
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=1801
http://starphoto.freebbs.tw/viewthread.php?tid=7851



香港創作歌手陳鈺芸 (JuJu)  除了拍攝新一輯美容院硬照廣告, 更獲美容中心老闆賞識她的音樂創作,邀請JuJu 為美容院創作兩首主題曲,《情感瞬間》及《輕柔邂逅》在全港及澳門美容院播放做按摩療程的主題曲。為了創作出令人放鬆和無驅無束的音樂,JuJu 用了一個月時間隔天到美容院全裸做按摩攞靈感。

JuJu 表示今次是第一次創作用來做按摩的音樂,的確是一個新挑戰,因為音樂的旋律除了要動聽和給人一種舒服輕鬆的感覺外,編曲也要加入一些大自然的原素令人進入無束縛、與大自然結合的感覺。為了創作滿意的音樂,JuJu 說:「今次兩首歌既旋律都係喺按摩既時候攞靈感作既。我自己本身都好鐘意按摩舒緩壓力,記得幾年前同當時熱戀中既前男友一齊去馬爾代夫對住一個好靚既沙灘全裸聽住海浪聲同好輕柔既音樂用香薰油做按摩,真係從未試過咁無驅無束既感覺。今次作這兩首歌,我就係要把這種充滿愛情和無憂自然感覺帶嚟香港。美容中心老闆娘都好滿意,仲希望我可以再為其他美容療程作主題曲。」










沒有留言:

發佈留言