google

Google

Google

2017年6月20日星期二

Vogue Eyewear新品發佈活動

唐詩詠出席連鎖眼鏡店「Image Optical潮流天地」
Vogue Eyewear新品發佈活動 分享今夏必備眼鏡
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
(香港‧二零一七年六月十六日)  藝人唐詩詠今日獲邀出席大型眼鏡連鎖店Image Optical 潮流天地於九龍灣德福廣場舉行的活動,宣佈Vogue Eyewear 2017夏季系列正式登場!
除唐詩詠外,一眾年輕歌手藝人如岑日珈、陳蕊蕊、蔡雪瑩、黃劍文、BINGO、黃思迦及張紫櫻等均到場支持 Image Optical,吸引大批途人圍觀,場面熱鬧。
 
於電視劇《不懂撒嬌的女人》中Cherry一角獲得觀眾及網民大讚演技出色,演技再次大受好評的唐詩詠,近日繼續忙於拍攝新劇《棟仁的時光》。關於戴眼鏡的習慣,唐詩詠笑言:「其實我本身係無近視嘅,不過我就好鍾意戴平光鏡,因為可以襯下衫之餘,又或者有時無化妝可以遮下黑眼圈咁,我自己本身好鍾意啲圓形款式嘅眼鏡架,不過除咗圓形款之外我仲有好多唔同款式嘅鏡框都有儲,有時見到啲好特別嘅款都會忍唔住買嚟戴下襯下衫咁,當係accessory咁戴。」
 

對於眼鏡潮流,唐詩詠都頗有研究:「近年其實都比較興啲oversize同誇張一啲嘅太陽眼鏡款,例如一啲大size嘅鏡面款咁啦,有型得嚟又有女人味;又或者鏤空鏡框都係今季好流行嘅款式嚟架,就好似我今日戴住呢副咁呀,喺圓形鏡框上面加咗波浪形嘅細節,就變成好多時裝週潮人都戴嘅貓眼形眼鏡啦!」









沒有留言:

發佈留言