google

Google

Google

2018年11月11日星期日

麥美恩懷舊Look賀米奇90周年

麥美恩懷舊Look賀米奇90周年
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
(香港 - 2018年8月21日)  一向打扮隨意、形象搞笑親民的傻大姐麥美恩 (Mayanne)早前接受珠寶品牌周大福邀請,粉墨登場為迪士尼「米奇90周年」作難得一見的懷舊打扮,笑言自己都唔認得自己。
 
回流港姐Mayanne一向給人純真、大情大性的感覺,一向自嘲不懂打扮。但凡事總有例外,今次佢就為為慶祝米奇90周年撇開鄰家女孩形象,穿上迷人復古連身裙,女人味爆燈。Mayanne今次肯試新形象完全是俾面米奇,原因居然是大家似樣!「以前我有俾朋友話過我個樣好似米奇,大大耳仔,性格又好似米奇咁調皮,大家仲成日送米奇產品俾我,慢慢地自己就愛上左米奇嘞!今次拍廣告著住懷舊衫襯米奇首飾開正我個瓣,個形象既女人味又得意!夠晒突破! 」
 
Mayanne為周大福珠寶品牌拍攝宣傳短片,展示全新周大福│迪士尼「米奇90周年」系列首飾,照片分別有兩個造型,首先她以一身波點背心連身裙,配上黑色絹長手套及面紗帽,佩戴了集合米奇五個不同年代經典造型的足金手錬,令Mayanne愛不釋手。另外,她還配襯了米奇足金頸鍊及耳線,整個造型頗具邦女郎的神秘味道。
 
第二個造型是舊上海時代的跳舞女郎,她穿上30年代的珠片流蘇背心裙,繫上頭帶及小手袋,佩戴著同樣來自近30年代的米奇《Steamboat Willie》造型純銀吊墜及手鍊,華麗之餘亦帶點個性,連她本人都被自己突如其來的豔麗形象嚇到,即場騷首弄姿一番。
 
「我平時比較少佩戴卡通飾物,但係可以搶先戴迪士尼『米奇90周年』系列飾物真係好榮幸,好似我手上嘅米奇手鏈,集合咗五個唔同年代嘅經典米奇造型,見證住米奇嘅演變歷程,對於我呢個超級米奇fans嚟講特別有意義。」
 
Mayanne穿上30年代女性的復古衣著,她笑言:「我都係第一次試呢啲古著,發現原來都幾襯我,睇落幾性感!哈哈,著住時要忍笑千祈吾好破壞形象呀!」








 

沒有留言:

發佈留言