google

Google

Google

2018年11月15日星期四

陳家樂出席「香港綠色建築週2018」啟動禮

陳家樂出席「香港綠色建築週2018」啟動禮
與粉絲「發電」大對決
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
(香港 - 2018年8月30日) 藝人陳家樂憑電視劇及電影人氣急升,工作排得密麻麻,但無論有多忙碌他亦不忘為環保出力,於今日下午出席由建造業議會及香港綠色建築議會合辦的「香港綠色建築週2018」啟動禮,身體力行呼籲大家多支持綠色建築發展並響應綠活態度。
 
活動當日,家樂率先試玩今年「香港綠色建築週」中一個重頭活動「綠色起動樂」,以踏步的形式發電,家樂聯同一位粉絲在台上作賽,以踏步步數及力度計算誰人的發電量較多。家樂表示:「呢排工作實在太忙,無時間做運動,估唔到今日呢個活動俾我做運動之餘仲可以思考下代替能源的可行性!現場仲見到咁多粉絲一齊同我支持「香港綠色建築週」,真係好開心!」之後,他更親身學習使用環保購物布G-Wrapper包裝物品,實行減少使用膠袋紙袋。
 
除了親身到場支持「香港綠色建築週」,家樂早前更為大會拍攝年度宣傳片,家樂化身成一位綠建專家,帶出綠色建築和綠建環評的信息;他又鬼馬地演繹不同造型,為大家介紹今年「香港綠色建築週」即將舉行的各項精彩節目。
 

「平時忙於拍電影拍劇,比較少接觸以環保為題嘅宣傳片,我覺得今次嘅拍攝好有意義,原本我以為綠色建築只係指楝建築物本身,原來喺棟建築物入面所有嘅人同活動都係綠色建築嘅一環。其實只要每個人願意花點時間關注香港綠色建築發展同實踐環保生活,我哋便可享有更舒適嘅生活環境啦!」






沒有留言:

發佈留言