google

Google

Google

2018年11月11日星期日

溫碧霞開拍大陸古裝劇《丑妃駕到》病倒

溫碧霞開拍大陸古裝劇《丑妃駕到》病倒
老公、仔仔飛到貴州探班 幸福甜蜜
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
溫碧霞(Irene)在貴州逗留了一個月拍攝大陸古裝劇《丑妃駕到》,日前拍攝煞科戲,老公Kenny及仔仔Xavier專程飛到貴州陪Irene探班陪她拍攝煞科戲,十分甜蜜幸福。
 
Irene甜絲絲表示:「Kenny同Xavier逗留咗三日,陪我拍完煞科戲後,我再同佢地一齊留低四處遊覽觀光,因為仔仔放緊暑假,佢話好想陪我拍戲,所以Kenny特登攞假帶仔仔飛嚟,佢地兩個嚟到好鍾意貴州,所以同佢地一齊四圍遊覽玩下,我地好少一家三口去大陸玩,今次非常難得,佢地玩到好開心,仲愛上貴州添。」
 
貴州天氣相當炎熱,再加上穿古裝,Irene早前幾乎熱到中暑,發燒感冒了幾天,幸有帶備藥物在身,導演也給她休息,病了一天火速痊癒,第二日隨即繼續開工,會不會怕了夏天接拍古裝戲?她表示不會,只要劇本好,角色有發揮,更笑言熱到中暑也值得。
 

在《丑妃駕到》中,Irene演反派「高太后」,戲份相當重要,「高太后」角色性格與她本身溫柔性格很大差別,她表示正因與平時的自己完全不同,演得十分過癮,想要嘗試一下突破自己。













沒有留言:

發佈留言