google

Google

Google

2021年3月11日星期四

張若希第一年跟唐韋琪拜年

 

張若希第一年跟唐韋琪拜年
向老師催婚 期待收雙封利是
轉載自: Star.StarphotoJolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=45345
 
 
唐韋琪姐姐(Vikki)17歲愛徒張若希(Cheyenne),去年才出道,今個新春是Cheyenne第一年向經理人兼唱歌老師Vikki姐姐拜年,第一年逗得Vikki姐姐的利是,Cheyenne話開心到飛起,問她是否因為大利是所以咁開心?她興奮說:「我未拆呀,媽咪話要過咗新十五才可以拆利是,其實只要有利是逗,唔理大細,一樣咁開心,利是係一個意頭,長輩送給後輩的祝福。」
 
她並透露每年都沒有特登去數逗到幾多利是錢,她都原封不動全部儲起:「所以我唔知道最多一年利是錢收到幾多呢!儲到有大計劃的時候才拎嚟用,我的投資係想買樓比我爹哋媽咪住!」並斗膽向經理人兼老師的Vikki催婚:「其實我最希望逗到Vikki 姐姐嘅結婚雙封利是,哈哈!」對於被愛徒催婚,Vikki笑言:「咁佢有排等喇,哈哈!」
 
Cheyenne並表示本來計劃今年初一、二與親戚拜年團聚後就全家去旅行,但因為疫情關係,唯有乖乖地留在香港:「所以全個新年都是拜年,不過就為免聚太多人,好多團拜都取消咗,利是都逗少咗好多,今年經濟咁差,我好明白,我就完全唔計較有冇利是,有得拜年已經好開心。」











 

沒有留言:

發佈留言