google

Google

Google

2017年12月14日星期四

PS4《人中之龍 極2》宣傳活動

日本性感女優 桃乃木香奈旋風襲港
香港宅男女神陳婉衡及電影導演火火壓陣
出席PS4《人中之龍 極2》宣傳活動
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
【香港‧2017年12月1日】深受玩家喜愛的《人中之龍》系列最新作《人中之龍 極2》繁體中文版將於12月7日推出,PlayStation® 是日(12月1日)舉行「PS4™《人中之龍 極2》活動」。有「大胃王」之稱、在遊戲內飾演夜總會公關的日本性感女優桃乃木香奈,遠道由日本來港出席活動,宅男女神陳婉衡(Alycia)及出名玩得的香港電影導演火火(Fire Lee)亦獲邀出席。
 
活動上桃乃木香奈及Alycia分別進行摸麻雀遊戲,由香港代表Alycia勝出。及後桃乃木香奈進行蒙眼估雞蛋仔及砵仔糕等香港美食,最後兩位美女更分別餵火火一嚐龍鬚糖及司華力腸,大飽口福。
 
活動後訪問期間,單身的桃乃木香奈被問及喜歡甚麼類型的男士時表示﹕「我鍾意溫柔,同我一樣鍾意食嘢嘅男仔。香港嘅男仔俾我嘅感覺好親切,嚟咗一日見好多香港男人喺街度食嘢,相信大家會好夾得黎。」(會唔會因為工作嘅關係,好難搵到男朋友?)「因為工作上都有遇到好好嘅人,同埋工作上已滿足咗慾望,所以其實都唔係咁需要男朋友。」
 
其後Alycia接受訪問時表示即將會到馬來西亞進行極限運動的拍攝工作 ,被問到最近公司有限制性感的指令時﹕「我其實都有收到個memo(備忘),咁我都好尊重同贊成公司嘅決定。今日呢套衫都係客戶幫我揀嘅,同埋都係普通嘅cocktail dress,都覺得無違反到個指示。」至於火火被要求比較兩位美女時,表示兩位各有特色,男士們各有所好,很難作出比較。











 

沒有留言:

發佈留言