google

Google

Google

2017年12月14日星期四

韓國護膚品牌belif新品發佈會

陳自瑤 區文詩 孫慧雪 出席韓國護膚品牌belif新品發佈會
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
來自韓國LG旗下的天然護膚品牌belif推出全新「山金車賦活修護系列」,以人手採摘珍貴的山金車,並以日光花蜜浸泡法萃取山金車精華,提煉出belif日光花蜜浸泡配方,促進肌膚再生、打造飽滿緊緻肌膚並提升肌膚密度。
belif今日特別邀請到陳自瑤、區文詩及產後首次現身的孫慧雪一同見證新系列的誕生。三位嘉賓利用本地峰蜜加入有機洋甘菊後製成洋甘菊蜜,跟belif日光花蜜浸泡原理一樣,通過浸泡便能取得當中精華。
最近忙於拍攝電視劇《再創世紀》的Yoyo,拍劇湊女兩忙的她依然keep住做運動的習慣,「除咗做運動保持身體健康之外,我朝早仲有飲蜜糖水嘅習慣,因為可以好簡單就為身體補充營養,我知道呢個新系列都加入咗天然嘅花蜜成分,我宜家都會盡量選擇天然健康嘅產品,因為連我呢啲易敏感嘅皮膚都啱用嘛。」
而Angela區文詩近日經常下廚大宴親朋,「我真係好鍾意煮嘢食架,你唔好睇我瘦猛猛,我可以食好多嘢架,最緊要之後做運動找數就ok啦。」對於皮膚護理,Angela說精華是不可或缺的:「你會發現有用精華同無用精華嘅皮膚差別可以好大,尤其是宜家呢啲乾燥天氣,唔用真係妝都無咁貼,belif新出嘅修護精華就夠哂潤啦。」

最後到產後首次現身公開活動的孫慧雪出場分享近況:「宜家每一日都幾乎將所有時間俾哂囝囝,睇住佢一日一日咁長大真係覺得好神奇,雖然湊BB好忙,但我都唔會忽略皮膚護理架,我宜家唔係咩護膚品都會用,因為始終要餵人奶,所以一定要確保係成分天然,我知道belif嘅產品都用天然草本成分,所以之前已經試用咗佢哋新出嘅安瓶精華啦,補濕同緊緻效果都非常好啊!」


















沒有留言:

發佈留言