google

Google

Google

2020年5月31日星期日

ViuTV真人騷《萬人幫拖搞邊科》熱播


ViuTV真人騷《萬人幫拖搞邊科》熱播
KB、火火大爆求婚浪漫史 幫「龍友」求婚助慶
轉載自: Star.StarphotoJolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:


2020529日‧香港)ViuTV真人騷《萬人幫拖搞邊科》逢星期一至五晚上11時播映。較早前,業餘中佬組合「雙龍出海Double Dragon」成員火火及KB在全靠港人幫助下順利舉行演唱會,並將組隊到開演唱會的過程拍攝成真人騷。為答謝各方支持,「雙龍出海」再次出動,希望在疫情期間,為大家帶來歡樂,並將過程拍攝成真人騷《萬人幫拖搞邊科》。

下周一晚(61日)播出的第6集,KB、火火為帶歡樂給一眾「龍友」,現身幫拖求婚送花,並在結婚大日子唱歌助慶,相當落力!二人亦在節目中大爆當年的求婚浪漫史,KB指求婚過程非常簡單,在雪地搭住女朋友的膊頭一齊自拍,她在螢幕裡見到KB拿著戒指,即緊張地叫「你唔好跪喺度啊!好多人望住架!得架喇!」, KB就這樣求婚成功了!火火憶述當年因為有小朋友才結婚,但仍希望向老婆表達誠意,當時二人到泰國旅行,火火在床邊拿著戒指跪低求婚,認真地說「想你衷心知道唔係為咗小朋友要你嫁俾我!你可唔可以因為愛我而嫁俾我!」,兩個大男人都有深情的一刻!


有關ViuTV
香港電視娛樂有限公司致力為全港觀眾提供多元化視聽娛樂,旗下之免費電視業務包括中文頻道ViuTV 99台及英文頻道ViuTVsix 96台; ViuTV24小時廣播,製作節目包括實況娛樂,家庭綜藝,戲劇,旅遊及資訊等,並提供優質新聞及體育節目。ViuTVsix 節目類型包羅萬有,由美國著名清談節目、荷里活經典電影系列,以至現場直播各項娛樂及體育盛事。

ViuTV官方網站         www.viu.tv
ViuTV Facebook專頁     www.facebook.com/ViuTV.hk









沒有留言:

發佈留言