google

Google

Google

2018年9月10日星期一

ViuTV全新劇集《PLAN B》下周一首播

ViuTV全新劇集《PLAN B》下周一首播
吳嘉熙爆男友冷待強姦戲 陸駿光陰沉角色嚇老婆
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
(2018年7月12日‧香港)吳嘉熙(Cheronna)、陸駿光日前為ViuTV劇集《PLAN B》開工,陸駿光最希望與演員之一的田啟文做對手戲,更話自細睇對方做戲大。陸駿光又指他因太投入角色而影響到正常生活,慘被太太投訴:「我角色要好陰沉架,所以一收到劇本都要揣摩吓個角色,有時同老婆傾計,突然間我會迷失咗,佢都開始習慣我係咁。有時我會諗係咪接喜劇就算呢?起碼返到屋企都冇咁辛苦!」
 
吳嘉熙初次拍劇就做女主角,首集更與駱振偉有強姦戲份,問到男友黃奕晨(Dixon)會否呷醋,Cheronna就話男友反應異常冷靜:「因為Dixon同駱振偉太好朋友,有一日佢地講開呢件事,Dixon就同佢講你咪姦囉!其實我地工作分得好開,知道係做野就冇所謂。」
 
Cheronna表示今次角色與自己性格相反,提到和男友的日常相處,她甜笑道:「唔知啊,你問Dixon啦,我地唔收收埋埋架,掛住咪會同佢講囉,大家都好直接,否則相處好辛苦!(今次拍兩個月冇得見男友?)咁咪好,因為我地Super Girls同經理人公司,全部都係女人,今次兩個月同咁多男人一齊開工,咁先係享受!」
 
 
有關ViuTV
香港電視娛樂有限公司致力為全港觀眾提供多元化視聽娛樂,旗下之免費電視業務包括中文頻道ViuTV 99台及英文頻道ViuTVsix 96台; ViuTV為24小時廣播,製作節目包括實況娛樂,家庭綜藝,戲劇,旅遊及資訊等,並提供優質新聞及體育節目。ViuTVsix 搜羅全球娛樂及資訊節目之餘,更與權威新聞網絡及自製國際新聞組成多條時段,及現場直播各項世界體育盛事。
ViuTV官方網站            :www.viu.tv
ViuTV Facebook專頁    :www.facebook.com/ViuTV.hk







 

沒有留言:

發佈留言