google

Google

Google

2017年2月28日星期二

「The history of 后」專門店開幕禮

胡定欣出席韓國尊貴護膚品牌
「The history of 后」專門店開幕禮
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
韓國LG旗下的頂級護膚品牌「The history of 后」自2013年進駐香港以來,產品一直備受讚譽,廣受一眾推崇韓方美容的女士歡迎。今日,「The history of 后」隆重宣佈香港首間專門店正式開幕!海港城新店是香港的第八個據點,新店貫徹「The history of 后」的華麗形象,以黑色和金色為主要顏色,營造出有如皇后專用化妝室的高貴華麗感覺。今日品牌更特別邀請到同樣高貴的視后胡定欣為新店主持開幕儀式。
 
近日忙於拍攝電視劇《宮心計2深宮計》的胡定欣,坦言自己一向是「The history of 后」的粉絲:「我好耐之前已經有用『The history of后』架啦,我特別鍾意用佢哋嘅王牌產品 ---『秘貼自生精華』,因為拍劇成日捱夜,呢支精華可以幫我解決哂所有皮膚問題,真係好好,同埋我知道我啲朋友一去韓國就會大量掃貨返嚟架啦!」期後大會司儀陳倩揚告知香港區已作出價格調整,售價現已貼近韓國價錢,定欣得知後表示非常高興,因為不用再山長水遠從韓國帶回來了!
 
另外,胡定欣表示最近也有關注「The history of 后」韓國代言人李英愛睽違14年重返熒屏的新作《師任堂》,並知道戲內李英愛所使用的唇膏,正是全港只有海港城新店發售的「拱辰享美奢華唇膏系列」。定欣說:「我陣間做完嘢都想第一時間入去睇下實物呀,因為我係《師任堂》度睇覺得支唇膏外形好似古代貴族嘅匕首咁,仲有啲金色花紋同紅寶石,真係好靚!」




















 

沒有留言:

發佈留言