google (Jolly1)

Google (Jolly2)

Google (Jolly 3)

2018年8月13日星期一

Ray Lui’s Anti-aging & Health Management Centre開幕

呂良偉攜手上市公司專業醫美團隊投資逾千萬
Ray Lui’s Anti-aging & Health Management Centre
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
【2018年6月9日.香港】Ray Lui’s Anti-Aging & Health Management Centre(偉之健抗衰老及健康管理中心) 創辦人呂良偉先生以超過二十年氣功心得,研創出自家氣功法,同時激發起其決心凍齡更進一步,為品牌「自然美,無懼歲月」的理念奠下重要基礎。經多年的親身驗證,呂良偉先生與香港上市公司密迪斯肌集團攜手合作,利用東方養生理念與西方醫學的揉合,並開設Ray Lui’s Anti-Aging & Health Management Centre(偉之健抗衰老及健康管理中心),與大眾分享其凍齡的妙法。
 
Ray Lui’s Anti-Aging & Health Management Centre(偉之健抗衰老及健康管理中心)於今日( 6 月 9 日)正式開幕,多位呂良偉的好友親臨支持,包括朱李月華、張玉珊、向華強、陳嵐、薜家燕、蘇永康、汪圓圓及汪詩詩等。中心位於香港心臟地帶 ── 尖沙咀海洋中心,佔地超過 2,000 平方呎,預計會投資超過千萬港元,引進多種全球頂尖的醫學美容儀器。中心內設會員休息區、梳妝區及不同用途的房間,集專業、美容及保健服務於一身。
 
呂良偉說:「其實今次促成同密迪斯肌合作同都要講返10幾年前嘅經歷,嗰陣時因為拍廣告燒傷,手同面都燒親,然後我就聽咗好朋友嘅建議接受佢地嘅療程,做咗一段時期已經完全無事。我試過真係覺得好好,佢地有多年嘅臨床經驗,治療過程又細心,又係上市公司,最重要嘅係價錢相當大眾化,所以更加想將佢地推薦比大家!」
 

「自上個月完咗記招之後,好多人問我一啲皮膚保養同埋健康嘅問題,所以除咗『Ray Lui Centre』之外,我嚟近都計劃緊開talk show同出書,希望透過飲食、氣功、運動,甚至係作息嘅方法喚醒大家對健康嘅關注。希望大家都可以多元化地注意自己嘅身體,『Ray Lui Centre』幫到佢地keep住外面靚之餘,亦都希望透過我自己嘅經驗之談同分享,令到大家內外兼備,外面靚,裡面更加靚,好似我咁,活得開心之餘又健康!」


































沒有留言:

發佈留言