google

Google

Google

2018年8月29日星期三

「一生一愛學堂」即將開課

「一生一愛學堂」即將開課
森美化身婚姻教授  傳授不同婚姻階段「一生一愛」秘技
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
(香港 - 2018年7月9日) 森美日前接受珠寶品牌周大福的邀請,化身為婚姻教授,開設網上「一生一愛學堂」,教大家在求婚、訂婚、結婚周年不同階段的相處之道。平時,他給大家的印象都是搞鬼幽默又不正經,卻原來他對於感情絕不兒嬉,從小已經向著「一生一愛」這個目標進發。
 
森美在拍攝「一生一愛學堂」期間,以自己經驗之談,教大家如何在婚姻不同階段中學到「一生一愛」的秘技,並滔滔不絕地分享自己與另一半的相處經驗。
 
「我同老婆平時都會嘈交,但係我地一直都有共識,講定邊啲傷害對方嘅説話係唔可以講。但係我仲有一絕招,就係無論邊個岩邊個錯都好,作為男人嘅我都會去負責先講對唔住,每次老婆都好受架!」
 
雖然森美同太太已經結婚17年,但講到「一生一愛」這個課題,連平時被視為戀愛專家的他也直認自己還在學習中。「喺婚姻唔同階段入面,要做到一生一愛,呢個課題冇人可以係永遠嘅專家。因為要維繫一段長的感情一定要每日不斷努力,而我都係從過去17年婚姻生活中不斷咁學習,所以我希望藉著今次「一生一愛學堂」,去分析6種男女關係中嘅典型性格,將我嘅經歷、領悟同埋秘訣同大家分享。」
 
「一生一愛學堂」將男女關係中的典型性格劃分為事業型、躁底型、朋友大晒型、異性磁石型、完美主義型和控制型共6種,通過網上小測驗,你會知道自己屬於那類型,從而找出與另一半的相處秘技。
 
森美不用測試已認定他和太太同屬完美主義型, 「唔使問,我梗係完美主義型啦,因為由細個開始已經鍾意打扮,為咗拍一套戲都會去狂做Gym…… 至於太太,當然都係完美主義型啦!如果唔係佢點會識揀咁完美嘅我!」









 

沒有留言:

發佈留言