google

Google

Google

2020年11月9日星期一

OAKLEY運動眼鏡新品發佈活動

蔡思貝、陳安立出席Cam2 越野跑及戶外用品專門店
OAKLEY運動眼鏡新品發佈活動
分享運動達人必備眼鏡
轉載自: Star.StarphotoJolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=44801
 
 
(香港‧二零二零年十月二十九日)  藝人蔡思貝以及陳安立今日獲邀出席Cam 2 越野跑及戶外用品專門店舉行的活動,介紹OAKLEY運動眼鏡新品及分享運動心得。
 
出席嘉賓除了藝人蔡思貝及陳安立外,滑浪風帆香港奧運代表鄭俊樑以及剛打破室內馬拉松世績的賽艇運動員陳至鋒亦有到場分享,場面熱鬧。
 
蔡思貝熱愛運動,向來有運動習慣,從前有練長跑,不時做運動Keep住健康身型,說到運動裝備的心水:「我本身跑步時一定會戴運動眼鏡,因為除咗可以防UV之餘仲可以提昇表現,其實運動眼鏡唔單止外型靚同埋有型,佢哋喺鏡片技術上同一般眼鏡都有分別,好似 OAKLEY專利鏡片”Prizm”,會針對各項運動所需要嘅色彩而加以強調,過濾降低運動時較唔需用到嘅色彩進入眼睛,並唔係一般眼鏡普通品牌可以做到。令我做戶外運動嘅時候可以睇得更清晰,跑步都跑得快啲!」。
 
對於挑選運動眼鏡的款式,蔡思貝都頗有研究:「其實就算運動眼鏡都比較興啲oversize同誇張一啲嘅款式,但同時好輕身同透氣,同埋女仔都鐘意比較特別又colorful嘅顏色,無咁死咕咕嘛,可以以唔同嘅運動形象示人,我覺得今年大家可以留意下 OAKLEY SUTRO系列嘅眼鏡,我自己好鐘意SUTRO LITE 係延續左之前 SUTRO大賣款而推出嘅新款式,半框設計更加輕身同透氣,我相信一定有好多女仔鍾意!」























 

沒有留言:

發佈留言