google

Google

Google

2017年11月21日星期二

The history of 后 全新彩妝產品發佈會

苟芸慧出席韓國尊貴護膚品牌
The history of 后 全新彩妝產品發佈會
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
韓國LG旗下的頂級護膚品牌「The history of 后」自2013年進駐香港以來,產品一直備受讚譽,廣受一眾推崇韓方美容的女士歡迎。今日,「The history of 后」隆重宣佈「拱辰享 美」彩妝系列加入新成員,包括有隔離霜、粉底、粉餅、蜜粉同唇膏等,一共有超過26款產品。全新彩妝系列同樣加入了韓方草藥配方,打造出宮廷美顏秘方的化妝品。
 
活動邀請到跟品牌同樣高貴而且沐浴於愛河中的苟芸慧來到現場談論近況並分享化妝心得,出席藝人及名媛還包括劉萬儀、黃芷晴、林燕玲、楊柳青、蔡潔、童愛玲、李月、沈依紅、龐景峰、姚書軼及司儀陳倩揚。Christine說:「近排忙住不停飛呀,因為呢幾個月都有好多關於時裝同lifestyle品牌嘅合作,又幫好多時裝雜誌影相同拍片,仲有拍廣告啦,所以真係好開心大家俾咁多機會我,2017年我覺得好充實同好感恩呀!特別係工作方面得到好多品牌同媒體嘅支持。嚟緊11月尾都會好忙呀,因為係賽車季節,所以都會過澳門果邊嘅格蘭披治大賽車,之後香港又有Formula E 電動方程式賽車,我會做佢哋嘅E-Village 大使。」
 

對於新產品,Christine早於上月已率先試用,「我今日成個妝都係用咗『拱辰享 美』嘅產品化架,成個系列裡面我最鍾意就係呢支Lip Rouge啦,因為呢支唇膏保濕之餘又好上色,外形仲好靚添!我宜家用緊嘅呢隻色好易carry同好易襯衫,如果想個妝感覺再韓風啲就可以用再鮮色啲嘅顏色,搽咗就會好似韓國明星咁靚架啦。」Christine即時示範韓國女星至愛的紅唇妝容,為自己塗上品牌的鮮紅色唇膏,搖身一變成為韓風美人。





















沒有留言:

發佈留言