google

Google

Google

2020年10月14日星期三

唐韋琪為愛徒張若希慶祝17歲生日

唐韋琪為愛徒張若希慶祝17歲生日

生日旦糕令若希瘋狂冇晒儀態

轉載自: Star.StarphotoJolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:

http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=44670

 

 

唐韋琪(Vikki)昨晚(30)為愛徒張若希在才藝學校舉行小型生日,慶祝若希17歲正日生日(930),若希收到兩個精美別緻的生日旦糕,非常驚喜又感動。

 

若希感動說:「經理人公司同我搞咗個生日會,令我渡過咗一個好開心又難忘嘅17 歲生日,經理人Vikki姐姐及公司同事Ken哥哥仲秘密請嚟好多前輩同埋陪住我成長嘅同學一齊慶祝,以往只係一家人食餐生日飯,今年就有咁多鍚我嘅前輩及同學仔一齊渡過,意義更大。」

 

若希非常感激每位出席的朋友送她祝福,還有非常有心思專誠為她設計的兩個生日旦糕,她覺得自己好幸福,感恩說:「當大家推呢兩個旦糕出來時,我驚喜到不得了,完全冇諗過我會有兩個旦糕,仲要係大家特登為我訂造,尤其是扑嗰個旦糕,係我嘅Dream cake,扑開時候簡直令我瘋狂,興奮到癲咗失晒儀態,哈哈,裡面全部都係我最鍾意嘅曲奇餅、朱古力豆、糖果。有咁多人愛錫我,陪伴我,我一定會更加努力、自強不息,我會俾心機讀書及唱歌,唔會令大家失望。」

 

而生日願望,她希望疫情快啲結束,一切回復正常,日日可以返學、唱歌,她笑言:「我真係好鍾意返學校讀書,好鍾意一班同學一齊在課室上課,我又好鍾意唱歌,希望讀書、唱歌都有好成績,哈哈!」













沒有留言:

發佈留言