google

Google

Google

2018年12月29日星期六

全民造星 緊張哥馬天佑已不捨得學員

全民造星 緊張哥馬天佑已不捨得學員
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
馬天佑擔任「全民造星」導師已一段時間,距離14號總決賽的日子越來越近,對於節目快將結束,馬天佑已經開始唔捨得:佢哋各人由唔認識到宜家建立咗深厚感情,我去咗外地工作,都會掛住學員,佢哋有冇練習?練習辛苦嗎之類。決賽就到我怕我到時會喊唔停。
參加呢個節目,我覺得除左學員挑戰自己之外,我都一樣挑戰自己。我學咗有耐性去教佢哋!我以前係「緊張哥」,而家都係不過會控制到自己。
 

馬天佑同學員一齊表演自己新歌「購物狂?」今次各人扮「林尚義」造型邊跳邊唱,他給滿分學員。





沒有留言:

發佈留言