google

Google

Google

2018年10月14日星期日

黃心穎直認想結婚 婚禮細節已經諗好哂

黃心穎直認想結婚 婚禮細節已經諗好哂
拍攝時已對5卡鑽戒愛不釋手
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
   
(香港 - 2018年8月6日)
黃心穎日前接受珠寶品牌周大福的邀請,為幸福禮金卡拍攝一輯以「結婚之考驗」為主題的網上宣傳廣告。在拍攝期間,心穎於眾多鑽飾當中,特別對5卡鑽戒愛不釋手。心穎仲自爆她其中一位姐姐即將結婚,她幫忙籌備婚禮時,也不禁對自己將來的婚禮充滿著幻想,連結婚形式、地點等都已經有計劃。而心穎表示自己亦跟廣告中的女主角一樣,認為籌備結婚絕對是情侶間一大考驗。
 
「結婚一世人一次,我都希望可以自己著手去plan,揀自己最鍾意嘅,不過都會擔心over budget。我最想去一啲與世隔絕嘅地方搞一個簡簡單單嘅婚禮,藍天白雲,喺海邊附近撘個帳篷,仲一定要有live band,請最close嘅朋友同親戚一齊食飯跳舞,就係我夢寐以求嘅婚禮! 」
 
心穎更分享早前幫姐姐籌備婚禮時的驚險事件,她說:「家姐喺外地影pre-wedding,點知去到當地唔見哂啲行李,連婚紗都唔見咗。我哋全家人好心急咁幫佢搵婚紗,諗住帶過去俾佢影婚紗相。好彩最後都揾得番啲行李同件婚紗,順利影到相,家姐仲因為所有人都咁為佢而感動到喊。令到我自己都好感觸,突然覺得我哋四姊妹都長大得好快,有啲唔捨得。」
 

正因為姐姐的經驗,心穎意識到籌備婚禮的時候會有好多細節和狀況要處理,而一張周大福「幸福禮金卡」就已經可以尊享一站式珠寶、婚紗、酒席、旅遊及攝影等服務的優惠,她說:「你都知男仔結婚都好少俾意見,籌備婚禮嘅過程好容易會嗌交,所以第時結婚一定會叫另一半買呢張『幸福禮金卡』,起碼自己慳返好多時間去搜羅咁多婚嫁服務,仲可以有咁多優惠,唔使over budget都可以有個完美嘅婚禮! 」









沒有留言:

發佈留言