google (Jolly1)

Google (Jolly2)

Google (Jolly 3)

2017年11月7日星期二

JuJu片場作曲減壓

JuJu片場作曲減壓
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
武打女星陳鈺芸(JuJu)前日到澳門百老匯出席由 230 藝術創作協會,簡約娛樂與中央人民廣播電台香港之聲『嶺南音樂風 節目組』聯合舉辦的第二屆「VIP 音樂榜頒獎典禮」,為頒獎典禮開場演唱及任頒獎嘉賓。
 
本次頒獎典禮被譽為「一道澳門、香港與內地之橋梁的音樂盛事」, 第二屆 VIP 音樂榜頒獎典禮當晚,谷微、露雲娜、 胡芳芳、譚嘉儀、蔚雨芯、尹光、張彥博、彭家麗、周佩英等兩岸四地歌手出席,共頒出 45 個獎項。大會也邀請了剛從美國拍攝完電影回港的香港武打女星陳鈺芸(JuJu)頒發VIP熱播跳唱獎項,並由 羅雋永 (《N.G.U》)奪金獎 、 劉敬雯( 《無謂講》 )奪銀獎 、施朗明 (《Inspire My Life》)奪銅奬。
 

在頒獎禮上JuJu表示自己是6年以來第一次再踏上音頒獎典禮舞台,笑然大家可能已經唔記得佢曾經係位創作歌手。近幾年成功以打女形象進軍國際影壇的JuJu被問及會否再創作新歌,JuJu説:「其實我一直都有創作新歌,因為創作可以幫我減壓。做演員拍戲時其實有好多等候嘅時間,有時化完粧可以等幾個鐘先埋位,拍完一場又有時要等幾粒鐘先到下個鏡頭。我有時候會用呢啲等待中既時間作下曲或者寫下歌詞,呢幾年都作咗十幾首,每首都會同我拍個部戲個角色嘅性格或情緒有關係。不過依家忙拍戲同埋中、美兩邊走,所以無比過我啲作品比唱片公司,亦無唱片公司搵我。依家搵我工作嘅都係電影公司,可能我Sell比電影公司做電影主題曲會容易啲。」









沒有留言:

發佈留言