google

Google

Google

2015年8月18日星期二

GARNIER Sakura White Sleeping Essence櫻花透白晚間精華

親民女神 糖妹黃山怡
拍攝GARNIER Sakura White Sleeping Essence櫻花透白晚間精華
化身甜睡閨密 讓女生櫻肌一夜綻放
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
[2015年7月28日] 剛推出了旅遊新書的黃山怡 (糖妹) ,早前以GARNIER品牌代言人的身分,拍攝Sakura White Sleeping Essence櫻花透白晚間精華,為配合甜睡閨密的主題,品牌設計了一身粉紅甜美便裝及以甜睡為主題的場景。法國植物護膚品牌GARNIER以大自然為靈感源泉,致力精選天然活性成分並精心萃取。GARNIER以先進活性科技萃取天然櫻花精華,於櫻花綻放得最粉嫩燦爛的時候箤取櫻花透白精華,以兩倍*份量的櫻花透白並注入Sakura White Sleeping Essence櫻花透白晚間精華。
*份量相比於櫻花透白早安霜   
 
 
糖妹:晚晚當睡眠面膜 第二朝塊面白裡透紅
GARNIER深明睡眠是修護肌膚的黃金時間,但同時肌膚水份很容易流失,特別是夏天冷氣室內,肌膚更會容易變得乾燥暗啞。Sakura White Sleeping Essence櫻花透白晚間精華正如女生的甜睡閨密,為妳把握最佳的肌膚修護時間。經常因拍攝而晝夜癲倒的糖妹原來也有些小貼士跟大家分享,她表示:「我覺得女仔要白得黎兼有好氣色,咁先係最靚嘅!瞓覺對女仔黎講好緊要,我會當呢個sleeping essence 係睡眠面膜咁用!仲會厚敷一陣再按摩至完全吸收,再去瞓覺。你會見到第二朝塊面好似櫻花肌咁,keep住晚晚用仲會白裡透紅添!」
 
 
糖妹想做大家嘅閨密?!
每位女生身邊總有著一位無所不談,在你有需要時為你解窘,或者經常帶給妳驚喜,總讓你會心微笑。問到糖妹有沒有這位閨密,糖妹說:「當然有啦,我諗每個女仔都會有!每次我都好享受同閨密一齊嘅時間。」被問到有沒有男閨密,糖妹表示:「又真係有喎,不過就唔會係拍拖對象喇!但係我覺得自己好啱做人哋嘅閨密,因為我份人好樂觀,同埋我係一位好好嘅聆聽者,同埋你見我D牙咁齊就知我好口密啦,有心事搵我傾就最啱喇!哈哈!」糖妹更指:「今次呢個場景令我諗起好多以前嘅故事,中學果陣有位閨密會成日上黎我屋企,有時仲會一齊瞓。咁你知兩個女仔一齊就好難一齊瞓架啦,通宵pillow talk嘛。跟住第二日就兩個一齊返學遲到!而家諗返起雖然好唔乖,但係都係一個好好嘅回憶。但係而家盡可能我都會早D上床休息。」
 
Photo Caption:
Caption 1: 糖妹說起自己想做人哋嘅閨密,因為為人樂觀,願意聆聽對方,以及很會為閨密守秘密。
 

Caption 2: 糖妹一粉紅色甜美造型,在鏡頭前擺出不少pose,形象健康可愛,難怪已連續成為第四年品牌代言人。








沒有留言:

發佈留言