google

Google

Google

2022年6月12日星期日

麥貝夷人格解離一人分飾七角 與許俊豪談情

 
麥貝夷人格解離一人分飾七角 與許俊豪談情
轉載自: Star.StarphotoJolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=47052
 
 
     以解離症為題微電影《解離》日前完成拍攝,由麥貝夷(Karene)、前組合天堂鳥成員許俊豪(Lincoln)、白健恩(小白)及林雅詩(Grace)主演。擔任微電影女主角的麥貝夷(Karene)説今次拍呢個微電影對於我來講係一個好大嘅挑戰,因為我一人分開飾演成七個角色咁多,而且我又係演戲嘅新人,喺準備嘅時候同導演溝通左好多次,希望盡善盡美。呢次微電影拍攝令我最深刻嘅係一幕我要好快速由一個人格轉變成另外一個人格,而兩個人格嘅狀態同人設有成-100+100咁大,所以呢個挑戰特別大。另外就係喺呢七個角色入面,其中一個係男人;其中一個係TB。演TB嗰一幕,去到現場都用咗少少時間再揣摩,特別呢一場戲喺拍攝期間NG左好多次。好彩導演同埋Lincoln都好有耐性。而且Lincoln俾咗幾招我傍身,最後趕得切喺日落之前拍完。今次微電影我都有參與到幕後嘅工作,負責服裝同幫手搵部份場地。好似我哋個Office景就係我一個朋友幫手先有咁好嘅場地拍攝。另外準備服裝同宣傳都有好多朋友幫手。所以呢套參與微電影嘅經歷對我來講好珍貴,特別期待即將舉行嘅微電影嘅發佈。另外,微電影仲有一首主題曲,今次我亦都參與作曲嘅部份,同埋我唱番。曲風同我之前嘅歌完全唔同,係一個新嘗試。冇諗過呢個新project可以有咁多崗位同機會比自己發揮,真係好多謝導演Zoho搵我參與呢次project
 
     而擔任微電影男主角的前組合天堂鳥成員許俊豪(Lincoln)話好開心今次可以出演呢套微電影,因為呢個劇本我覺得都幾特別,同埋我係第一次嘗試人格分裂呢類型嘅角色。雖然劇本係一個短篇既微電影,但導演同我講,我既角色唔同人格會有好大既對比,所以我都好想挑戰一個咁特別嘅角色 ,同埋好開心可以同麥貝夷去合作 ,因為有啲場口要同佢做一啲比較親密嘅互動, 一開頭都討論咗好耐,但反而佢叫我直接啲唔使諗咁多,所以好快就做到一種男女朋友嘅感覺出嚟,亦都好開心可以透過 呢個微電影,有一首屬於自己嘅歌曲 ,發揮下我歌手嘅一面。而另一男角白健恩(小白)表示今次我在這套微電影飾演角色係男主角 Lincoln 的同事好朋友。今次我嘅角色係一個比較鬼馬風趣的人,感覺對自己非常有挑戰性和有趣。
 
因為入行以來一直多數演的角色是比較偏向型冷酷或是奸角。今次導演特別跟我說要演得跟同以前的戲路要很不同。所以拍攝之前導演都特別跟我們主要的演員有劇本圍讀的部份,調教我們各位主要演員的方向。而我自己也需要做很多功課,睇有關類型角色的電影或電視。
 
今次我嘅主要氣氛都係跟男主角一起,幫助解決他面對的問題,作為他的好朋友又帶一點損友的感覺。我記得有一場戲我們原本是跟劇本講台詞和排練。但去到現場拍攝的時候大家突然感覺不同了,然後我們就完全即興加入新的對白不跟原本的台詞。很高興跟男女主角今次的合作,他們都係專業有經驗的演員,期望再有機會合作。而大家都好期待微電影的上映之日,也希望大眾進一步認識解離症和關心社會上的這一群人。











 

沒有留言:

發佈留言