google

Google

Google

2022年1月12日星期三

張若希返回經理人唐韋琪小學母校拍攝新歌「毋忘我」MV

 

張若希返回經理人唐韋琪小學母校拍攝新歌「毋忘我」MV
彷彿進入了Vikki姐姐童年感覺奇妙
轉載自: Star.StarphotoJolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
http://starphoto.joinbbs.net/viewthread.php?tid=46531
 
 
唐韋琪(Vikki姐姐) 17歲愛徒張若希(Cheyenne) 完成今年的DSE,正式結束中學階段,即將踏入人生另一課程,9月中開始入讀港大副學士的公關及新聞系。
 
為紀念告別中學校園,張若希親自創作的新歌《毋忘我》MV終於完成後期工作,預計9月初就可以正式在各大網絡平台推出,暫時先睇著花絮片段。
 
若希表示足足拍了兩天,很感恩經理人製作公司有一個很專業團隊:「公司高層Ken 哥哥親自擔任MV拍攝導演,Vikki姐姐幫我形象,仲有化妝師幫我化妝,Vikki姐姐仲親自向她的小學母校借場任由我哋取景拍攝,又千辛萬苦租借了一部好靚的三角鋼琴在校園操場拍攝,我仲要多謝好同學,年青鋼琴家廖偲婕幫我演奏鋼琴,總之,真係太多太多感恩啦!」
 
若希表示「毋忘我」首歌及MV都好有紀念價值,尤其在經理人Vikki姐姐的小學母校拍攝,特別有親切感,不停尋找Vikki姐姐讀小學時的足跡:「有好多我都很好奇,不停問vikki姐姐,以前她的校園生活?係呢間學校發生嘅事?學校大樓位置?廁所位置?邊度上音樂課?食物部係邊校服係點架?等等問題!問到佢都覺得我煩!Vikki姐姐仲帶路參觀佢小學時用過的廁所,我哋仲特別係Vikki姐姐坐過的班房拍攝,我仲知道佢試過整蠱同學仔,估唔到vikki姐姐讀書時都好頑皮㗎!哈哈!」
 
若希覺得這是一種緣份,她只認識現在的Vikki 姐姐,但就不認識小時候的Vikki姐姐,拍攝時,彷彿進入了Vikki姐姐的童年,睇到她的童年時上課的一切,感覺好奇妙!















 

沒有留言:

發佈留言