google

Google

Google

2018年12月29日星期六

林海峰力撐「放負是福」平台Hidden Gem

林海峰力撐「放負是福」平台Hidden Gem
鼓勵千禧世代「放下」負能量
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤, 查看全部相片請前往:
 
 
(香港 - 2018年10月7日) 林海峰(Jan)早前獲邀請參與全新「放負是福」平台 Hidden Gem拍攝宣傳廣告,正正因為阿Jan有著打破一般世俗眼光去看時下千禧世代,明白「放負」在他們生活中所產生的化學作用及背後的真正原因。「放負」不單可以是一種態度,亦可以是一種情緒釋放。拍攝當日,阿Jan以一貫冷面笑匠作風,和現場千禧世代工作人員打成一片,激發大家的小宇宙。
 
為鼓勵千禧世代「放負是福」,Hidden Gem 是一個網上community,召集一眾同路人將自己的負能量發洩、釋放,放負其實是一種福氣。阿Jan覺得這個饒富意義的題目特別吸引。「好多人忌諱講負能量,我反而覺得攞出黎講唔係一件壞事,識得放負,識得將自己收埋喺底嘅情緒釋放出黎,其實係restart自己,再重新出發,將負能量,變成輔(助)能量。」「我覺得呢一代年青人唔係想放負,而係唔想放棄。既然唔想放棄,就唔好自己柄埋一邊鑽角尖,同一件事,喺唔同角度睇,可以有好唔同嘅效果,可以在平台上聽聽唔同人意見。」而成功於Hidden Gem「放負是福」平台分享放負事或參與圍爐 Live、大突襲等活動,更可以獲得「負負Point,兌換心水獎賞。
 
Jan在鏡頭前經常有講有笑傳播歡樂,但鏡頭後是否又表裡如一?「我其實個底都幾『負』下架,對抗負面情緒的方法是做運動,我稱為放電,又或者係行路,我好鍾意行路,可以將負面情緒移走。」幽默的阿Jan更謂會在稍後約埋一班身邊負能量的精英份子聚首一堂,「將負能量加埋晒,睇下可否一齊埋單埋得開心啲。」
 
「放負是福」平台Hidden Gem活動資訊將不斷更新,詳情請瀏覽網頁:

www.facebook.com/HiddenGemHK










沒有留言:

發佈留言