google

Google

Google

2014年9月18日星期四

D’ Lites Golden Panda X D-mop FW 2014 Collection首度曝光

D’ Lites Golden Panda X D-mop FW 2014 Collection首度曝光
SKECHERS代言人吳千語及C AllStar韓look 熱爆登場 
城中潮人擔任時裝Show形象指導   展現冬季韓潮魅力
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
[香港‧2014年9月18日] SKECHERS於今日假尖沙咀海港城海運大廈多功能運動場舉行「SKECHERS D’ Lites X D-mop Fall Winter 2014 Grand Launch Party」,更邀得吳千語 (Karena)及C AllStar 擔任SKECHERS 港澳區代言人,並為時裝Show擔任壓軸嘉賓,與一眾模特兒現場演繹全新SKECHERS D’ Lites Golden Panda鞋款及 D-mop Fall Winter 2014服裝系列。
 
活動當日,SKECHERS品牌總裁梁成永先生表示SKECHERS已經不止是一個運動品牌,而是fashion 品牌,他說: 「早前我哋首次引入風靡韓國東大門、明洞、梨大等時尚潮流地區之SKECHERS D’Lites Extreme Collection,最得空前成功。今季SKECHERS再下一城,引入其他D’Lites系列同特別版Golden Panda,希望將SKECHERS韓潮推至頂峰。」
 
其後舉行港澳區代言人簽名儀式,由Karena及C AllStar以至in韓風造型壓軸登場,在巨型SKECHERS D’ Lites Golden Panda上簽名,正式成為SKECHERS港澳區代言人。代言人更大談秋冬季之fashion trend,並分享對SKECHERS D’ Lites 系列及D-mop FW 2014 Collection之配襯心得,又為時裝Show 揭開序幕。
 
Karena表示: 「我好開心SKECHERS邀請我做代言人,今次係我第一次擔任運動品牌嘅代言人,喺過程中佢地發掘到我sporty 嘅一面,上個月第一次拍攝廣告已經合作得好開心。今日呢個時裝show仲俾咗無盡驚喜我,我依家呢身咁靚嘅衣著係由DJ梁文禮,麻利亞、人氣blogger Eva同插畫師No.7為我襯架!我仲好鍾意依家著緊嘅呢一對D’Lites Golden Panda系列,因為佢的設計簡約,好啱我著衫嘅style,只要簡單襯一件白色T恤,加條窄身嘅牛仔褲去襯尼對D’Lites已經可以好型好突出喇!」
 
C AllStar表示他們一直都是SKECHERS粉絲,他們說:「我哋本身都係sporty嘅人,亦都好鐘意SKECHERS多元化嘅產品。今次呢個時裝show既styling好表現到我哋具活力嘅一面,特別係我地著住嘅呢對D’Lites Golden Panda,好有復古味道,設計又簡單,顏色方面以淨色及tone-on-tone為主打,非常易襯。」C AllStar更即場分享以smart causal、vintage 風格、hip-hop風格及 sporty風格等多個衣著風格去配搭D’Lites的心得。
 

今次SKECHERS D’Lites Golden Panda x D-mop Catwalk Show特別邀請了四位來至不同界別、對時裝有獨特見解及熟悉韓國潮流文化的名人,包括DJ梁文禮、DJ麻利亞、人氣博客Eva及插畫師No.7為各模特兒作形象指導,以D’Lites配襯D-mop的服飾,各自配襯五套服飾,打造出20款不同風格mix & match的韓風造型,當中演繹出的韓風造型都是當季流行的配搭,例如以闊身上衣配窄身褲、以decent的sporty style配搭,或是黑色tone-on-tone的校園風,one-piece球衣作配襯及皮褸牛仔褲演繹搖滾風格等。另外,今次的時裝show場地的所有illustration均是出自插畫師No.7的手筆,集潮流觸覺同藝術於一身!











沒有留言:

發佈留言