google

Google

Google

2013年6月19日星期三

樂壇小天后G.E.M. 鄧紫棋 拍攝Maybelline 新睫毛液廣告

樂壇小天后G.E.M. 鄧紫棋 拍攝Maybelline 新睫毛液廣告
Lashionista 激長鬈翹美睫液
激長美睫 配合法式緊身馬甲造型 嬌俏型格電眼可人
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
  
[2013年3月1日] 鄧紫棋(G.E.M.)距離演唱會只剩餘個多月,G.E.M.為此正積極排練。早前G.E.M.以Maybelline New York彩妝品牌代言人身分為新產品Lashionista 激長鬈翹美睫液拍攝全新一輯產品廣告。擁有百年研製睫毛液豐富經驗的Maybelline New York打破傳統,為纖長美睫重新定義,為你締造持久迷人大眼!由國際專業眼部妝容研製團隊研創,獨家研創的4mm 激長纖維,令美睫纖長不易垂,無極限展現延伸、鬈曲,造到真正Goes up & Stays up !
G.E.M. 嬌俏造型 緊身馬甲夠創新
廣告概念是結合彩妝及時尚元素,配合新產品的shocking pink包裝,品牌為G.E.M.度身訂造一身法式緊身馬甲及粉紅色的紗網裙,更特意為G.E.M.加上一撮同樣是shocking pink的駁髮,配合超長迷人美睫,令造型時尚帶點嬌俏。G.E.M.說:「一知道Maybelline又有新mascara好開心!因為又有新嘢試!」G.E.M很興奮地表示:「呢支mascara真係內外兼備,外表勁靚,又sharp又型,而最重要係呢支mascara真係可以令我D 睫毛變到超長,影左咁耐都唔drop!我諗好多女仔都最concern睫毛長得黎要唔drop,而呢隻mascara真係做到!我諗好多女仔都會鐘意。」
G.E.M.化妝要有sense 最愛mix and match
G.E.M.說自己好鐘意化妝,尤其喜歡嘗試新的化妝品。除了自己的化妝技巧,其實最重要是化妝品的質素。對於代言品牌化妝品更是信心十足,而G.E.M.認為makeup 同fashion都係好講sense,同埋要知道自己需要而去挑選化妝品。例如,我好鐘意粉紅色,不過又唔想打扮得太girly,我就會mix and match咁搭黑色。
Photos Captions:
Caption1:G.E.M.對於新睫毛液表示很興奮:「呢支mascara真係可以令我D 睫毛變到好長,但係唔drop!我諗好多女仔都會鐘意。」
Caption2:Maybelline為G.E.M.度身訂造一身法式緊身馬甲及粉紅色的紗網裙,更特意為G.E.M.加上一撮與新睫毛液包裝一樣的shocking pink的駁髮,配合超長迷人美睫,令造型時尚帶點嬌俏。

Caption3:埋位時,G.E.M. 在鏡頭前擺出不同專業型格表情,得心應手,非常專業。






沒有留言:

發佈留言