google (Jolly1)

Google (Jolly2)

Google (Jolly 3)

2016年12月7日星期三

「高錕慈善基金」x 又一城 - 聖誕慈善活動2016揭幕禮

「高錕慈善基金」x 又一城 - 聖誕慈善活動2016揭幕禮
「愛心慈善大使」李克勤為「腦退化症」患者獻上聖誕祝福
轉載自: Star.Starphoto、Jolly的今日星蹤
 
 
(香港 – 2016年12月4日)   聖誕節即將來臨,大家都忙於預備聖誕禮物送給摰愛,在這個充滿愛和溫馨的節日,大家不妨買禮物之餘,同時一起關懷「腦退化症」患者,為他們及其家人作慈善祝福!
 
由諾貝爾物理獎得主高錕教授及其夫人高黃美芸女士所成立的「高錕慈善基金」再次聯同又一城舉辦為期一個月的大型籌款活動,希望透過限量聖誕精品慈善義賣等活動,籌得更多善款,從而令「腦退化症」病人、家屬及其照顧者得到更適切的幫助。
 
「高錕慈善基金」更特別於今天 (12月4日) 邀請藝人李克勤及一眾基金會董事成員出席揭幕禮,高錕教授亦有出席。活動上,「愛心慈善大使」李克勤親手繪畫一件填色畫作T-shirt贈予「高錕慈善基金」,以身作則呼籲市民多多支持是次活動,並聯同「高錕慈善基金」董事會成員為「高錕慈善基金」聖誕慈善活動2016揭幕。
 
90多歲的外婆患上腦退化症   呼籲大家關注腦退化症並及早預防
克勤表示其90多歲的外婆患上腦退化症:「食咗幾道菜,佢就問點解冇蝦食,其實啱啱食咗,好 sad,婆婆依家喺護老院,唔想畀人知佢係我阿婆,怕佢被人呃;婆婆起初仲認得我,依家已經唔認得人。(認得兩個囝囝嗎?)唔認得喇,佢連我都唔認得,但兩個囝囝出世時婆婆有見過,佢有呢個病令身邊人好sad,但已經過咗最sad嘅階段,所以我想呼籲大家關注腦退化症並及早預防,之前都想出席但撞咗其他工作,今年好開心有機會出分力。」
 
克勤又笑言自己也有腦退化徵狀,常會忘記歌詞,知道高錕慈善基金有流動車可作檢查,會每隔年 check 一次。被問到記得錢放在那裏?他說:「有老婆(盧淑儀)負責,我一返屋企就上繳,不過呢幾年唔會唔記得嘢,因為簽咗新公司好多嘢做。」
 

本月6號是克勤的生日,他說:「大家唔好提我,我會忘記自己幾多歲,呢樣唔駛記得 ……生日正日會在工作中度過,之後跟太太食飯,生日前一日就跟囝囝慶祝(想收甚麼生日禮物?)囝囝多數都係「畫嘢」,太太老夫老妻不用再送禮物,(生日願望呢?)大家身體健康,香港少啲爭拗!」






沒有留言:

發佈留言